.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد. تا احساس خستگی می‌کنید، نوروبیون نزنید
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. 
وزیر جدید جهاد فردی میدانی و از پس رفع مشکلات حوزه کشاورزی برمی‌آید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. (ادامه)
راهکارهایی برای پاک‌کردن جرم گوش
جرم گوش یا سرومن در کانال گوش ما تولید می‌شود. وجود جرم گوش معمولاً طبیعی و سالم است، اما گاهی تجمع جرم گوش می‌تواند ناراحت‌کننده و آزاردهنده باشد و در برخی موارد موقتاً بر شنوایی اثر بگذارد.(ادامه)
۱۰ هزار مهندس کشاورزی بیکار و جویار کار در مازندران
رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران شمار اعضای سازمان را در استان حدود ۱۷ هزار نفر ذکر کرد و گفت: ۱۰ هزار نفر بیکار هستند. (ادامه)
افزایش ۵ برابری بیماران سرپایی کرونا در آمل
رئیس بهداشت و درمان آمل از افزایش ۵ برابری بیماران سرپایی کرونا در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۱۲ راه مهم و حیاتی برای نجات از پیک امیکرون
امیکرون، هر چند علائم شدیدی بروز نمی دهد ولی اصطلاحاً آب زیرکاه است؛ یعنی اگر بی توجهی کنید، ممکن است زمانی به خود بیایید که ویروس پیشرفت کرده و کار درمان سخت تر شده است. (ادامه)
اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی به دلایل کم کاری دولت‌ها و همچنان تعلل اجرا نشد تا اینکه آیت‌الله رئیسی بر اجرای طرح تأکید کرد و موضوع عملیاتی شدن آن آغاز شد./ نسخه الکترونیک چگونه شفافیت ایجاد می‌کند؟(خبر)
(ادامه)
همه دانستنی‌های گل گاوزبان
گل گاو زبان یک گیاه دارویی بوده که با فواید سلامتی قدرتمندی همراه است.(ادامه)
برخی مبتلایان کرونا بر اثر استرس دچار دیابت هم شدند
رئیس انجمن دیابت ایران گفت: برخی از مبتلایان به کرونا به دلیل استرس‌های فراوان در زمان بیماری، به بیماری دیابت دچار شدند.(ادامه)
درد گوش یکطرفه و سرگیجه از علائم جدید ویروس کرونا
یک منخصص بیماری‌های عفونی گفت: برخی افراد با درد گوش یکطرفه، سرگیجه و سردرد مراجعه می‌کنند و بعد علائم اصلی کرونا ظاهر می‌شود.(ادامه)
ضدعفونی کردن سبزیجات بخش مهمی است که اگر به درستی انجام نشوند، این مواد غذایی با ارزش نه تنها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نمی ‌شوند، بلکه تبدیل به یک ماده پر خطر برای بدن خواهند شد. روش ضدعفونی کردن میوه و سبزیجات از ویروس کرونا
ضدعفونی کردن سبزیجات بخش مهمی است که اگر به درستی انجام نشوند، این مواد غذایی با ارزش نه تنها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نمی ‌شوند، بلکه تبدیل به یک ماده پر خطر برای بدن خواهند شد.(ادامه)
مایلی‌کهن به رئیس‌جمهور نامه نوشت
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در نامه‌ای سرگشاده به حسن روحانی، رئیس جمهوری به بیان مشکلات این روزهای کشور و مردم پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : همین پاتوکفش پزشکان کردن خودش می‌تواند مرگ‌آفرین باشد؛ ولی با وجود تمام این بازرسی‌ها آنها همچنان کارشان را پیش‌می‌برند..... نسخه‌پیچی‌ از جنس مرگ در برخی عطاری‌ها !
شمال نیوز : همین پاتوکفش پزشکان کردن خودش می‌تواند مرگ‌آفرین باشد؛ ولی با وجود تمام این بازرسی‌ها آنها همچنان کارشان را پیش‌می‌برند.....(ادامه)
در سال جاری بیش از ۴۱۷ میلیون دلار ارز دولتی برای واردات لوازم آرایشی تخصیص داده شده و همچنین مبالغ قابل توجهی ارز دارو و تجهیزات پزشکی برای واردات کالاهای غیرمرتبط استفاده شده است. گزارش از تخلف در حوزه تخصیص ارز دولتی/واردات لوازم آرایشی و خودرو به جای دارو
در سال جاری بیش از ۴۱۷ میلیون دلار ارز دولتی برای واردات لوازم آرایشی تخصیص داده شده و همچنین مبالغ قابل توجهی ارز دارو و تجهیزات پزشکی برای واردات کالاهای غیرمرتبط استفاده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: دانشگاه بین الملل برای ما فرصت نبوده و به عنوان یک چالش است زیرا پزشک به عنوان عضو هیئت علمی حقوق آنچنانی دریافت می کنند ولی سرویس دهی نمی کنند درحالی که دانشگاه بین الملل باید تحرک پذیری بیشتری داشته باشد..... دانشگاه خودگردان علوم پزشکی مازندران چالشی برای رامسر است !
شمال نیوز : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: دانشگاه بین الملل برای ما فرصت نبوده و به عنوان یک چالش است زیرا پزشک به عنوان عضو هیئت علمی حقوق آنچنانی دریافت می کنند ولی سرویس دهی نمی کنند درحالی که دانشگاه بین الملل باید تحرک پذیری بیشتری داشته باشد.....(ادامه)
با این 5 روش سوسک‌ها را تار و مار کنید
از بین بردن سوسک و جلوگیری از بازگشت دوباره‌‌ی آن با روش‌های مختلف آرامش را به زندگی شما باز می‌گرداند. (ادامه)
این نوشیدنی خانگی ۱۰ برابر قوی تر از پنی سیلین است
گاهی نیازی به داروخانه رفتن نیست! همین که سری به آشپزخانه تان بزنید می توانید این شربت خانگی که ۱۰ برابر قوی تر از پنی سیلین است را تهیه کنید.(ادامه)
مکمل‌های غذایی فایده‌ ندارند
بررسی وضعیت سلامت بیش از دو میلیون نفر که از مکمل‌های غذایی استفاده کردند نشان می‌دهد که ویتامین‌ها، املاح و اسیدهای چرب که به صورت قرص یا کپسول فروخته می‌شوند، تأثیری بر احتمال خطر ابتلا به سکته ندارد و حتی می‌توانند مضر باشند. (ادامه)
شمال نیوز : همزمان با هفته دولت و انتشار ویزه نامه نسیم امید در شمال نیوز ، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان با ارائه گـزارش عملکـرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مجموعه های تابعه ، هم استانی های مازندرانی را از اقدامات و فعالیت های خود آگاه ساخت ..... نگاهی به فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مجموعه های تابعه
شمال نیوز : همزمان با هفته دولت و انتشار ویزه نامه نسیم امید در شمال نیوز ، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان با ارائه گـزارش عملکـرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مجموعه های تابعه ، هم استانی های مازندرانی را از اقدامات و فعالیت های خود آگاه ساخت .....(ادامه)
با داروخانه طبیعی بدن آشنا شوید
سیر تنها یک چاشنی برای غذا‌ها نیست بلکه حاوی انواع مواد مفید برای حفظ سلامت بدن و ریشه‌کن کردن بسیاری از بیماری‌های مرگبار است.(ادامه)
پاسخ سید احمد خمینی به انتقادات در خصوص مراسم عمامه گذاری
سید احمد خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یک دسته می گویند اصلا چرا برای عمامه گذاری مراسم گرفته ای؟ غافل از اینکه همه طلبه ها چنین می کنند. ولیمه می دهند و مجلس می گیرند.(ادامه)
مسمومیت با ویتامین D
ویتامین D در آب حل نمی شود و از این رو بدن به راحتی نمی تواند مقدار اضافه آن را دفع کند. در نتیجه، میزان این ماده مغذی در بدن افزایش می یابد.(ادامه)
چه غذاهایی را با چه داروهایی نباید خورد
حتما تاکنون درباره فعل و انفعالات برخی داروها با بعضی از غذاها چیزهایی شنیده اید مثلا اینکه نباید آب گریپ فروت را به همراه داروهای کلسترول یا بلافاصله پس از آن مصرف کرد.(ادامه)
از خواص بی‌نظیر «کافور» چه می‌دانید؟
کافور، ماده‌ی جامد مومی شکل شفاف یا سفیدی است که قابل اشتعال بوده و صمغ درخت کافور است. قرنهاست که از کافور در طب سنتی آسیا استفاده می‌شود.(ادامه)
چگونه متوجه کم آبی بدنمان بشویم؟
کم شدن آب به علت از دست دادن آب بدن است. این حالت زمانی اتفاق می‌افتد که ما مقدار زیادی مایعات از دست می‌دهیم و به میزان کافی، آن مقدارِ از دست رفته را جبران نمی‌کنیم.(ادامه)
5 درمان خانگی برای از بین بردن جای جوش صورت
جای جوش های صورت را با راهکار های ساده گیاهی از بین ببرید.(ادامه)
به همین سادگی دیگر خروپف‌ نکنید
خروپف کاملاً طبیعی است، اما می‌تواند آزاردهنده باشد. اگر شما یا همسرتان کل شب را خروپف می‌کنید، پس بهتر است راه‌حل‌های زیر را امتحان کنید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.